zondag 19 augustus 2012

Elektrisch aansluitschema MT50 eerste modellen met 12-aderige stuurschakelaar

Dit is dus het aansluitschema,  maar dan met een 12-aderige stuurschakelaar.
Ook zie je hier het parkeerlampje in de koplamp wat je hier in Nederland niet veel ziet maar wel bij de engelse en amerikaanse uitvoeringen.
Het gaat hier dan ook om de MT50 SA van begin jaren 80.
Voor de rest is hij hetzelfde als het nederlandse schema
Ik heb ook nog een schema voor de MB50 SA van begin jaren 80.
Als iemand die wil hebben moet je mij maar even mailen.
In de nederlandse schema's zie je dit bijna nooit, maar deze 12-aderige schakelaar wordt hier wel verkocht.
Duidelijk zie je hier de aansluiting voor de claxon en de parkeerlamp.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Bart,

    Zou jij mij beide schama's kunnen mailen?
    Als ik het schema nu afdruk is de resolutie te laag en wordt het wazig
    Alvast bedankt

    Mvg Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemiddag Bart,

    Zou je mij ook deze schama's kunnen mailen?
    Alvast bedankt!


    Groeten Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi beste ik zou graag de honda mb aansluiting met stadslicht model 82

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bart,
    Heb jij nog het schema van een mb 50

    BeantwoordenVerwijderen