zondag 13 november 2011

Blokje

Hier is het motorblok ontvet en gereinigd wat wel nodig was.
Nu alleen de lak nog bijwerken hier en daar.
Ben bang dat het een snelle 50cc is met in ieder geval een 166F cilinderkop oftewel een hoge drukkop.
standaard hoort hier een 166S kop op.
Misschien kan ik hem knijpen door middel van de carburateur en de standaard uitlaat maar dat moet ik even uitzoeken of dat kan.
Voor het RDW mag hij niet harder dan 45 a 50 km/uur rijden.
Ik moet ook de bedrading nog checken cq vervangen want die is erg oud maar werkt wel na te hebben doorgemeten.
Het spruitstuk gat waar de carburateur op aangesloten wordt.
Met nieuwe boutjes en pakkingen.
De cilinderkop moeren ook maar vervangen want die waren verroest.
Bougie wordt ook nog vervangen terzijnertijd.
Ga voorlopig nu even aan het frame en de tank werken.
Foto's volgen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten