zaterdag 15 oktober 2011

Gegevens brommer gevonden.........in Duitsland!!!!

Ja ja, eindelijk hebben we hem kunnen traceren!!
Na contact te hebben gehad met Honda Nederland en Honda Engeland en toen nog een keer aangedrongen bij Honda Nederland is hij getraceerd in Duitsland!!
Honda Duitsland werkte gelijk mee en via Honda Nederland kreeg ik de officiele papieren uit Duitsland.
Een soort "geboortebewijs" kan je wel zeggen.


Nu dus een officieel bewijs dat het gaat om een brommer van het modeljaar 1981.
Hier dus de duitse brief

En hier dus de regeltjes van het RDW
Ook ben ik via het RDW in kontakt gekomen met de FEHAC.
Deze organisatie behartigd belangen van oldtimer verenigingen en wordt door het RDW erkend.
Ook kunnen zij mij aaan een bouwjaar verklaring helpen die ik nu eigenlijk niet meer nodig heb omdat ik dus nu die duitse brief heb maar het is natuurlijkk wel leuk om te hebben.
Zie ook www.fehac.nl en www.honda.nl en ook nog www.rdw.nl
Bij deze nogmaals bedankt aan Honda Nederland en alvast bedankt aan de FEHAC.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten